luni, 2 iunie 2014

Convorbire cu Dumnezeu

- Ce dorești să ne comunici pe tema comunicării cu Tine?
- Practicați cât mai des această comunicare! Întotdeauna îmi face mare plăcere să știu că dragii Mei copii sună acasă. Iubirea din inimile voastre atunci când vă adresați Mie îmi desfată inima, iar iubirea Mea răsdpunde iubirii voastre și pătrunde în voi. Comunicarea dintre noi este un dar universal, pe care nu îl putem oferi niciodată prea des sau prea curând. Nu mai aștepta să te bucuri de acest dar, căci el îți aparține chiar acum.

- Ai o manieră preferată de a ne adresa Ție?
- Singurul lucru pe care îl prefer este să o faceți cât mai des cu putință. Din păcate foarte mulți oameni se tem atât de tare să îmi asculte vocea încât preferă să amâne acest lucru pentru „mai târziu.” 

- Mai târziu?
- Da, atunci când se vor afla într-un mare necaz. Din păcate, în acele momente, inimile lor sunt prea împovărate de vinovăție, așa că îmi invocă numele cu spaimă și cu voci tremurătoare. Întotdeauna mă întristează să văd cât de greu le vine copiilor Mei să sune acasă.
Nu vă temeți niciodată că vă voi pedepsi atunci când vă aruncați în brațele Mele pline de iubire, sperând să fiți mângâiați. Tot ce îmi doresc Eu este ca voi să vă bucurați de întreaga glorie pentru care v-am creat, iar acesta este adevărul curat. Eu nu vă cer altceva decât să fiți onești cu Mine, astfel încât să vă pot onora așa cum se cuvine cererile, oferindu-vă exact ceea ce vă doriți.
Dacă vă adresați Mie cu toată sinceritatea, Eu nu mai trebuie să „pierd timpul” (în sensul pământesc al cuvântului) pentru a afla ce vă doriți cu adevărat. În schimb, dacă îmi adresați numai jumătăți de adevăr sau chiar minciuni, pentru a scăpa astfel de „mânia lui Dumnezeu”, Mă văd nevoit să vă explic mai întâi care este adevărata semnificație a lucrurilor pe care mi le cereți. De aceea vi se pare atât de des că cererile voastre sunt amânate sau nu sunt îndeplinite deloc. La fel ca în cazul relațiilor voastre terestre, onestitatea reprezintă cheia unei comunicări perfecte.

Dumnezeu a insistat de asemenea asupra importanței de a ne face timp pentru a conversa cu El și de a fi focalizați atunci când facem acest lucru, la fel cum procedăm atunci când vorbim cu o persoană dragă de pe Pământ. Iată cum s-a exprimat El:

- Mulți oameni se grăbesc foarte tare atunci când Mi se adresează de parcă ar dori să încheie cât mai rapid conversația cu Mine. Este infinit mai bine să îmi adresați dorințele voastre de-a lungul mai multor zile, săptamâni și chiar luni, decât să le condensați într-o singură ședință în timpul unui scurt moment al săptămânii. Vorbiți cu Mine atunci când conduceți mașina, în drum spre serviciu. Vorbiți cu Mine atunci când așteptați la coadă la supermarket sau atunci când vă plimbați. Nu contează contextul în care vă adresați Mie. Important este să o faceți cât mai des, copiii Mei. Vorbiți mai mult cu Mine!
(Doreen Virtue, „Călăuzirea divină”, pag. 6-8)
Sursa: [foto]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu